stephaniesliv

Har fått mig ett ragg nu...

Kategori: Allmänt


Många, fina UNDERBART goda raggmunkar har nu stekts och jag är redo att borsta tänderna i protest till att ha varit vaken i 18 timmar! Känns som att tiden bara säger "swosch"! Har lyssnat på väldigt bra musik ikväll. Har även Uppdaterat spellistorna på Hugo (iPoden) för att njuta vidare av all bra musik imorgon. 



Fick ett mail idag om att min bok jag beställt kommer om några dagar. Skulle gissa på måndag... I alla fall. Boken handlar om rasen Chihuahua och kommer innehålla massa nödvändiga och bra saker som jag behöver veta så här medan jag planerar hundköpet. Gud, jag måste höra Infinity en gång till, sen fylls gaddarna med tandkräm! 


Nu har jag kommit över min uppdateringssvacka tror jag. Dock kommer det nog bli lite dåligt imorgon också. Kommer vara borta från 10:30-21:30. Jobbar inne på FRC imorgon nämligen (mitt "gamla jobb", callcenter). Känns så skönt att jobba någonstans där man har koll på allting. Har i och för sig kommit igång väldigt bra på Waynés också, vilket känns jätte bra. Läste i Kenzas blogg idag att hon diggar Waynés chai latte bäst. Men jag måste tyvärr svika min egna arbetsplats med att säga att ESPRESSO HOUSE har minst dubbel så god chai latte. Hemligheten ligger bakom de olika smaksättarna. Esp. house använder sig av pulver som inte upplevs lika sliskigt och sött som waynés syrup. Dessutom innehåller syrup på tok för mycket socker för att leva på latte dieten som är inne igen, dock utan espresso, utan med chai smaksättning. Men vi har ju alla olika smak, är glad att mina smaklökar valt att stödja det lite mer "nyttiga" alternativet (Det är bra Stephanie, intala dig själv om att du gör rätt, kom igen lite mer kan du pressa ur dig...) haha. Medan jag väl är igång kan jag ju skryta med att jag väljer sojamjölk istället  för baristamjölk. Just det, känn er feta! Nä, nu har låten tagit slut och mitt huvud ska lätt få vila på mina kuddar i min underbara säng. 160 cm frihet åt båda hållen, woho! 


Godnatt! :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men flicka då! jag ska också börja med att säga " en latte med soja mjölk" totally! Om du jobbar imorgon så som du skriver att du gör så syns vi då sötnos!

    <333

    2008-09-25 | 21:49:52
    Bloggadress: http://Lindosincage.blogspot.com

Kommentera inlägget här: