stephaniesliv

Godnatt.

Kategori: Allmänt


Hemkommen efter en väldigt trevlig kväll. Blev precis lagom:) Är så trött så jag halvsitter i sängen med datorn i knät och skriver. Ska lägga mig efter det här. Det blev en svart topp istället. Kändes mycke bättre. Har ingen bild, men låt fantasin flöda... Det som kändes mindre bra ikväll var att jag missade bussen i väsby, vilket innebar taxi ikväll igen. Suck. Kände verkligen inte för det, med tanke på vad som hände igår kväll. Men det gick bra, och är glad över att jag kom hem snabbt och smidigt. Kom faktiskt före bussen jag skulle hunnit med. In your face SL! 

Imorgon blir det att gå upp senast 10, vilket betyder lite härlig sovmorgon i alla fall! Så skönt, behöver det. Drar mig in mot stan och Grev tureg. Lite innan 12. Nja, klockan hamnar nog på halv 10 för att hinna gör allt jag ska göra. Inte så jätte mycket, men vill absolut inte komma försent. 

Godnatt och sov gott! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: