stephaniesliv

godnatt kanske?

Kategori: Allmänt


Känner mig helt slut, dock börjar jag bli piggare. Blir alltid så ju senare det blir. Konstigt hur jag fungerar egentligen. Jaha, ska försöka ta en dusch, eller jaa...vet inte riktigt hur jag ska göra:S Alltid lika svårt när jag ska jobb på waynés. Jag blir alltid skitig när jag står och jobbar. Mjölk i håret o gud vet vad:D Så det känns så jobbigt att duscha före jag börjar jobba eftersom det blir 2 duschar om dagen då. Huden gillar inte riktigt det eftersom jag lätt blir torr, speciellt nu när det börjar bli kallare också. Men det är ju alltid skönt att duscha nu på kvällen för att sova i sin säng. Suck...jag vet aldrig vad jag ska göra känns de som:P Aja... i-landsproblem. Måste förresten komma ihåg att köpa toffsar imorgon. Har ju inga:/ De har alla försvunnit, så stört att behöva tänka på sånt... Men har man trollhår så har man. Ska även iväg på en vip kväll hos min frisör imorgon. Blacknuss hair n care. Ska bli kul! :) De är riktigt grymma när det kommer till afrohår, vilket är ett krav från min sida när det kommer till vilken frisör jag väljer att gå till. De kan givetvis behandla vanligt hår också... Får se vad deras nyheter är osv. Skojskoj! 


Ska försöka lägga mig till rätta nu. Behöver verkligen sömn! Nattihej...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: