stephaniesliv

Ge mig ett mirakel...

Kategori: Allmänt


Har under kvällen tuggat i mig ett paket vindruvor och lite annat gott. Jaha, så det är såhär det ska vara hela tiden... Bara inte göra nånting. Bara sitta här. Jag vill fan mer än så. Jag tror inte det räknas med att vi har ett långdistansförhållande. På var sitt håll i Stockholms län, men jag klarar inte av "avståndet" eller vad det nu är som kommit oss emellan. 

Och detta är numera en puss-o-kram/mys-blogg? Jag vet inte. Men det är det enda som gått igenom mitt huvud på senaste. Hur man tar sig ur vardagen, och hur man får kärleken att överleva. 



För att gå till gammalt puss och kram, såg mitt ex idag, tror jag. För jävlar vad han har förändras (om det nu var han), SÅ mycket har han i såna fall förändras. Fick en klump i magen. Det kändes så obekvämt att inte kunna säga hej, eller att han inte sa hej. Jag stod bakom disken på jobbet och han tittade åt andra hållet medan hans what's her face beställde åt dem båda två. Men när de gick och jag granskat platsen de satt på slog det mig varför det tagit slut. Om han nu var min typ hade han sagt hej till mig, pratat med mig. Det bevisade att jag gjorde rätt. Det är svårt när ens kärlek från unga dagar dyker upp sådär. Vi va tillsammans lite över ett år och levde tätt inpå varandra, men sen växte vi bara ifrån varandra och jag ville "testa något nytt" Minns inte så mycket. Men kanske för det bättre. Minns bara att tiden vi hade tillsammans inte är värd att bli skiten i nu, men är man på det sättet så är man. I'm maybe stronger this time. 

Tänkte ta en dusch, nu. Ja, galna Stephanie vänder på sina dygn hur hon än lever. Knäppfia som man är:) Jaha, jag ska väl försöka ta mig upp och fixa mig lite. Hade tänkt sova sen också. Kan vara skönt liksom. Mina ben är döda. Dels från pilatesen och dels från att ha stått upp i 8 timmar i sträck. Jag behöver lite kraftig massage, men nej, jag lägger mig ensam inatt, igen. Fy för ensamhet.... Gonatt på er. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: