stephaniesliv

Ge mig en törstsläckare.

Kategori: Allmänt

Goddag alla människor!  Sitter och bara tar det lugnt innan jag ska dra mig iväg till jobbet. Känner mig lite trött idag. Har tagit för mig av snoozeknappen några gånger. Måste bli bättre på att gå upp när jag sagt att jag ska gå upp. Krävs lite struktur för mig att komma igång med livet så som det ska vara. Inga sena kvällar, inte gå upp allt för sent på morgonen heller. 

Idag är en bra dag, min lön har kommit! Känns väl inte helt fel att få lön den 15e varje månad:) Outsider som jag är! Måste ringa upp till Svanbacken (en mysig anläggning uppe i hälsingland), för att se om jag kan boka in mig i ett dubbelrum för en helg. Jag och pojkvännen tänkte åka upp över en helg. Måste leta upp numret. Sen måste jag verkligen ta och dricka en balja vatten. Känner mig så sjukt törstig, vet inte vad det är, men måste ha vatten NU! Tänkte kanske kolla i lite affärer idag, även om jag måste börja spara pengar...Känns så drygt men jag måste. Först och främst till resan, men också till lite annat. Men lönen nästa månad kommer iaf se bättre ut än denna. Tack och lov! 

Ska försöka släcka törsten nu, klä på mig, ringa upp till Svanbacken och sedan dra iväg till jobbet. Såg nu att det är en halvtimme kvar tills bussen går... Ops! 

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: