stephaniesliv

Gaah!

Kategori: Allmänt

 
Varför är det så himla spännande för?! Dexter går ju inte att titta på såhär en gång i veckan, det är för jobbigt för blodtrycket. Så därför sitter jag och laddar ner hela säsongen. Vet någon om det kommer en säsong 3? 

Nu har jag lite för mycket tid och ork tillgodo känner jag. Jag lyckas verkligen bli pigg när det är dags att gå och lägga sig. Nu när pojken börjat jobba så har jag ingen att mysa i telefon med på kvällarna heller. Inge bra att jag är ledig imorgon. Men jag har gjort en lista på saker som jag ska göra. Ska bland annat laga mat och gå ner till SATS för att köpa ett träningskort, eller i alla fall kolla på deras utbud. Kanske tar och tränar också, på ett av mina frikort som jag fick av jobbet. Jag får ta med mig träningskläderna och se om det finns något pass jag kan ta mig in på. Finns dock så mycket att välja mellan. Inte bra för min svåra valångest. Något lär jag ju hitta som jag tycker om, hoppas jag! :) 

Jag vill förresten hitta någonting bra mot acne. Blir så trött på att det bara dyker upp nytt hur man än bär sig åt:/ Jag behöver något som funkar på MIN hud. Vi är ju alla så olika. Och på tal om olika så tänkte jag lägga upp lite olika bilder på mitt hår genom tiderna. Har haft så himlans många frisyrer och hårfärger känns det som, så jag tänkte lägga upp en slags tidsresa. Ska försöka hitta bilder också, försöka få koll på var jag har allting. En av de jobbigaste sakerna jag gått igenom är att byta dator. Då menar jag från den datorn jag haft i rätt många år. Eller jag har ju bytt tidigare, men på något sätt har det blivit så att väldigt mycket material lagrats på den jag bytte från senast. I och med att jag flyttade i våras och inte tog med mig den datorn så har jag bilder osv på en extern hårddisk. Inte alltid jag har orken att koppla in den. Men det är så mycket som glöms bort på den. Ska inventera den inom kort iaf. Alltid bra att ha koll på vad man har osv. 

Sätter mig nog lite bekvämare sen och tar tag i saken, kanske. Om jag inte blir allt för trött! 

Kommentarer

  • stephanie i England säger:

    hej gumman, du verkar göra mycket dessa dagar i ditt liv, angående din akne så kanske jag har ett medel du kan få köpa från mig. Det är från företaget Amway och har gjort underverk för de finnar jag har då och då. Vi kan prata mer om det när jag väl kommit hem den 28:e

    puss saknar dig!!

    2008-09-20 | 13:11:46

Kommentera inlägget här: