stephaniesliv

fil med havrekuddar.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Sitter vid matbordet och äter lite frukost. Kan faktiskt tugga bättre nu, men försöker undvika "hård" mat. Så mina havrekuddar funkade allseles utmärkt nu när jag fortfarande har lite ont i tänderna. Känner mig jätte trött! Vet inte varför, jag har ändå sovit rätt mycket. Klockan 0100 imorse gick jag och tog min själv en dusch. Känns så kul att ha en sån bra dygnsuppfattning när jag fortfarande jobbar. Men när jag börjar jobba mer sen så kan jag inte hålla på att leka rörvare på nätterna. 

Ska nog se en film nu. Har ställt in mig på Fashion TV just nu. Älskar den kanalen, jag kan titta på den en hel dag:) Men nej, inte idag. Ska nog se fortsättningen av filmen som jag o min pojkvän slutade se igår.  Ja, så blir det nog...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: