stephaniesliv

En vacker låt.

Kategori: Allmänt



Det strömmar alltid mer än 1000 olika tankar och känslor mot mig när jag lyssnar på "The album leaf". Finns få som gör sån vacker musik som de. Jag gillar att de sällan är sång i låtarna. De blir så mycket mer intensivare. Fler toner att tolka. Jag tänker ofta på de gånger jag fallit. Gånger jag legat och skakat utan hopp, men då fanns musiken. Då fanns t.ex. The album leaf och den här låten. En annan låt som jag håller varmt om hjärtat med samma grupp, är "Another day". Jag är ledsen över att inte ha skrivit ner vilket datum det var den kvällen då jag och Dennis satt och tittade ut över Lidingö och lyssnade på den här låten. Någon vårkväll i ettan var det iaf. Gud vad jag älskade dig. Din närvaro, din doft, dina händer över min kropp. Ljuset som blev allt mörkare. Trädens skuggor. Du & jag på den där bänken. Dina kyssar.... Jag vill bara tillbaka, även om det vi har nu är 1000 gånger bättre!

Streamside-The album leaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: