stephaniesliv

en middag och en drink.

Kategori: Allmänt

En asiatisk middag och en uno mas. Mums! Idag var en sån där härlig höstdag. Alla som gick i LK05 borde ha känt att vinden denna kväll blåste så som vinden blåste många nätter på älva. Kall, men ändå härligt varm. Det enda som saknades var doften av salt och hav. En del av mig vill tillbaka, iaf till havet. Men en annan del nöjer mig med att strosa på Sthlms mysiga gator i höstmörkret. Hade fint sällskap ikväll också. Sedan hittade vi Ludde kommande på gatan utanför Stockholm Fisk på Vasagatan där vi satt och drack vår drink. Vi vinkade in honom och han stannade och tog en öl med oss. Efter att han gick blev vi kvar ett litet tag för att sedan rulla hem med pendeln till Väsby igen.

Jag MÅSTE klippa mig nu. Det ser ut som ett fågelbo i topparna. Hemskt och det känns inge bra, så jag ska försöka droppa in och göra något åt katastrofen. Kanske blir mer än att toppa det, eftersom det verkligen behövs tas en bra bit av håret för att det ska må bra igen. Jag får sova på saken:) Och sova är vad jag ska göra nu! 

To go shorter hair or not shorter hair, that is the question.....ZzzzZzzzZzzzz....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: