stephaniesliv

En kväll fylld av minnen.

Kategori: Mer om Stephanie

Ska ju göra en tidsresa för mitt hår var det tänkt. Sitter och letar foton osv, och mitt i allting kommer det upp en bild på mig och min pojkvän. Dock var han inte min pojkvän då, men jag minns det som om det var igår. Det var vintern -06, vi hade gått på bio och sett "The Holiday", och vi båda smågrät när vi kom ur bion, höll varandra i händerna och var lyckliga. Jag hade precis kommit ur ett annat förhållande, så det kändes lite konstigt att känna sån lycka strax efter. Hur som helst! Efter bion så åkte vi hem till mig och bara flummade loss:) Mådde så bra och minns hur mycket jag tyckte om honom. Jag var så tacksam för att han fanns där efter allting som hänt mig. Och det var inte bara småsaker, jag låg nästan medvetslös några nätter innan då en fest hade spårat ur. Jag tror att han är min skyddsängel, fast här nere på jorden... Har aldrig velat publicera något där han är med. Man vet aldrig här i livet vad det kan ge tillbaka på en om man öppnar sig för mycket om ens privatliv. Skvaller är det värsta jag vet. Speciellt kändisskvaller. Inte för att jag är kändis, men det här med internet är kanske för tillgängligt för vem som helst. Vill i alla fall visa en bild som betyder otroligt mycket för mig...Här är den, bilden på mig och min pojkvän Dennis. Bilden togs den kvällen då vi kom hem från bion för lite mer än 2 år sen. Tiden går så himla fort!

 
Nu ser vi verkligen inte ut så:) 

Det här med minnen ska man hålla fast vid. Man vet aldrig när man behöver dem för att få en att förstå att bättre tider finns i bagaget och kommer aldrig tas ifrån oss. Minnen kan också vara hemska, men om det inte vore för de hemska skulle vi inte veta när det underbara inträffar oss! Okej, jag har själv hört klokare ord än så, men det säger väl kanske nånting?:)

Säger i alla fall godnatt nu. Inte lika sent i säng idag, framsteg! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: