stephaniesliv

En bra start på dagen!

Kategori: Allmänt

Heej! 
Har varit vaken ett tag nu. Satt och käkade frukost för ett tag sen och surfade jag in på Blacknuss hair and care's hemsida. Har nämligen varit sugen på att göra en Brazilian Keratinbehandling vilket innebär att jag kommer få rakt hår även när jag tvättat det. Nu har de ett jätte bra erbjudande för i december. Har bokat en tid nu och även bokat en tid för min kompis Rebecca:) Tyvärr inte på samma dag, men har jag tur kan jag följa med henne och titta på en stund iaf!

Nu ska jag försöka lite raskt göra mig iordning för att åka till biblioteket och skriva ut lite saker jag behöver för lite senare idag. Hoppas på att få träffa min pojkvän lite senare också. Idag är ju faktiskt en bra biodag, skulle inte tacka nej till lite biomys. Innan tiden springer iväg säger jag hej sålänge, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: