stephaniesliv

Det sista innan läggdags.

Kategori: Allmänt

Kollar igenom min kalender och kontrollerar så att jag fått rätt lön osv. Ska nog försöka ta och lägga mig nu. I alla fall lägga mig i sängen och titta på TV kanske. Ett steg närmre så att säga. Förstår inte hur jag kan vara så rastlös, men jag försatte ju sova även fast jag borde ha gått upp. Men nu är det slut med den lyxen eftersom jag kommer börja jobba tidigare. Åh, jag måste kontakta mitt andra jobb och se vad som händer. Vill jobba där också för att tjäna ihop lite mer pengar. Behöver det verkligen. Nej, nu känns det som att jag bara babblar om samma saker om och om igen i den här bloggen. Behöver lite inspiration. 

En ny sak som är lite ny är att jag funderar på att starta eget. Eller ja, jag har en idé jag vill utveckla lite. Det är väl allt jag kan säga. Ska försöka göra lite research nu innan jag ställer ifrån mig datorn och nattar den i sitt fodral:)

Till er andra säger jag godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: