stephaniesliv

Dancing queen!

Kategori: Allmänt


Sitter och diggar ABBA just nu. Har blivit kär sen filmen "Mamma mia", som var en musikal först, men det ignorerade jag totalt:) Det är musik som kommer leva för alltid. Så jäkla bra! 


Bild: Google.com

Nu har top model för övrigt dragit igång. Det glädjer mig att de visar det flera dagar i veckan istället för en gång i veckan. Blir på något ologiskt sätt lättare att följa. Så tisdag-torsdag kan man bänka sig 20:00 för att följa programmet:) Gissa vad jag ska göra varje tis-tors kl.20:00? 

På tal om modell och så vidare. Snart är det söndag och dags för mig att plåtas! Ska till salongen på torsdag fm och tona håret så det passar till temat. Tänker inte avslöja det än:) Känns som att veckan kommer bli lite buisy iaf. Mamma fyller år på lördag och jag måste hitta en kakburk som jag och min pojkvän ska köpa till henne. Kakburken kommer rosenthal och thomas group och finns inte överallt. Så imorgon blir det att ringa runt och försöka få tag på en sådan. Ska försöka leta lite på internet nu också. Trodde att klockan skulle vara lite mer nu, men icke. Snacka om extra, härlig tid:) Sitter med min älskade laptop i knät och bara tar det lugnt. Men är väldigt skönt när man kan kombinera nytta med nöje. Speciellt när man har en MacBook;) Mac slår PC med hästlängder, så är det bara! Ses senare:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: