stephaniesliv

Arbetsintervju på arbetsplats X?

Kategori: Allmänt

Well, haven't i just screwed up big time now. Fick ett samtal idag på väg in till stan imorse om att jag blivit kallad till en arbetsintervju. Mycket spännande, bara det att jag är lite lost när det kommer till vad det är för jobb jag sökt. Hur lägger man fram det på ett snyggt sätt?... ahm hjälp. Försökte hitta annonsen på ams hemsida och hittar den inte. Men jag ser positivt på det hela. Hon som ringde berättade väldigt lite om det hela och eftersom jag satt på pendeln med massa ljud runt omkring mig kände jag att tidpunkten kunde ha varit bättre. Hon mejlade dock adressen dit jag ska så jag hittar iaf dit. Blir spännande, jag vet att jag inte klantar mig! Ju färre man vet desto mer spännande blir det! tjoho...känner mig som en genuin knasboll (med stooor charm!).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: