stephaniesliv

Arbetet fortsätter...

Kategori: Allmänt

Sitter och söker mig information som kan hjälpa mig komma igång med min verksamhet. Skulle vara så kul om det gick igenom och måste nu hitta några som skulle kunna samarbeta med mig på lite olika sätt. Men det kommer efter hela planeringen, affärsidén och annat fallit på plats. Jag har hittat mitt kall inom ett område som jag håller varmt om hjärtat och sedan utvecklat det genom att se vad som saknas när det kommer till tjänster osv. Jag inspireras av att jag tidigare börjat med detta på UF, men aldrig fått min drivkraft igenom så som jag velat. Här kan jag göra allt galet jag velat och jag vet att jag behöver min egna kreativitet. Den enda jag pratat med det här om är min pojkvän och honom har jag som en slags rådgivare. Han säger många kloka saker som jag kan tänka på medan jag är igång. Det är lätt att glömma små detaljer när man sprutar idéer. Hur som helst hade jag tänkt presentera det här för mamma också. Ska göra det ikväll. Hon kanske kan hjälpa mig på något sätt, och mamma är verkligen den jag kan lita på till 100%, alltid. Jag älskar henne så mycket så att jag inte vet vad jag skulle kunna göra utan henne. Jag är så tacksam för allt hon gett mig. Framför allt styrkan hon gett mig, och sättet hon gjort mig till en egen individ. Jag ♥ Mamma helt enkelt:) 

Kommer tillbaka lite senare för att skriva några sista ord för dagen. Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: