stephaniesliv

17:00=frihet!

Kategori: Allmänt

När klockan hann 17:00, efter 3 väääldigt långsamma  timmar, blev jag överlycklig. Bytte snabbt om för att sedan få åka hem. Tog med mig en caffe mocca också, var rätt god, men slår inte chai latten:) Trodde att det skulle vara lite kallare än vad det var idag, så jag tog på mig min väst. Nej, det var alldeles för varmt. För tidigt, eller så var det bara en lite varmare dag. Det kan gott ta och bli höst nu, jag är redo. 

Måste kolla lite på resor nu. Är sugen som fasen och mamma också. Så det blir hon och jag i vinter, förhoppningsvis. Jag har på sätt och vis paxat dubai, någon som varit där och och vill berätta hur det var, tips osv? Annars får vi se, Italien lockar också. Har tagit en veckas semester. De är så himla snåla med sånt, 1 vecka...och sen tyckte de att de räckte. Det kanske är så, jag vet inte(?) Men vill öppna vyerna för andra jobb till årsskiftet. 

Ska värma lite av svamppajen som blev kvar från igår nu. Sen blir det lite TV, och sedan resjakt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: