stephaniesliv

Try harder...

Kategori: Allmänt


Min inspiration börjar sjunka. Jag vet inte länge jag orkar försöka lyckas med saker. Jag vill sjukt mycket, men jag har kommit till en punkt då jag bara inte ORKAR få nobben av allting. Därför väljer jag att inte utsätta mig längre. Jag tar en liten paus från det. Det är verkligen saker som vill kämpa för. Men jag tycker ändå att mitt beslut är klokt att inte försöka så halvhjärtat som det blir just nu... Jag får mina ryck ibland, men när jag tar ett steg känns det som att jag faller två steg tillbaka. Jag vill bara ha en chans att visa vad jag går för. Pröva på lite saker osv. Men världen är för grym just nu. Jag tror att jag behöver tid för mig själv. Kan inte förklara hur mycket jag längtar efter en semester! Inte behöva tänka på massa tider som jag ska passa. Är jag trött på mitt liv här i Sverige? Har jag fått nog av alla kalla vintrar? En del av mig vill bara gå vidare, men verkligheten ser så annorlunda ut. Jag tänker på saker som att flytta hemifrån. Jag kan ju, det är ingen omöjlighet. Jag tänker på att få resa och se världen. Inte fastna som en snigel på vägen. Allting saktar ner, men jag vill få det att gå fortare! 


Suck....jag tror jag behöver sömn. Imorgon kommer bli aningen annorlunda. Ska få se hur det är på simskolan. Kommer vistas i simhallen, observera lite osv. Ska bli kul. Ett miljöombyte framför allt. Kan det höja denna svacka kanske? 

Det blir det sista från mig idag. Kramar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: