stephaniesliv

Tandvärk:/

Kategori: Allmänt

Hej hej! 
Var ett litet tag sen.. Måste börja med att säga att jag har världens tandvärk. Nu har de spänt åt tandställningen riktigt ordentligt och jag vill inte ha ont:/ Fick dessutom reda på att jag måste "operera" fram mina visdomständer. Jag kan ju säga att de gångerna som jag går till tandläkarn resulterar i att jag ALLTID får såna här härliga besked om att det är nånting fel på mina tänder som måste åtgärdas. Antingen nåt jävla hål, eller så ska de dra ut en hel tand. Har väl dragit ut minst 7 tänder under mitt lilla liv. Det är så jobbigt att hela tiden få höra att det är något fel. Man tycker att det borde ha fixat sig nu efter ALLT som de har gjort, men nej. Nu ska jag få massa lustgas o ligga på värsta sterila bordet och de ska gräva upp mina visdomständer på nåt sätt som jag inte riktigt ens förstod. Kan man lita på dessa tandläkare? Har de nån aning om vad de gör när de ska bli såhär?! Vart hur som helst riktigt ledsen. Hann åka från tandläkaren innan jag skulle börja jobba och jag kunde inte låta bli att gråta. Att få veta det här o samtidigt ha kvar tandställningen som de drog åt. Varje gång jag ligger där o får den åtdragen så blir det bara obehagligt. Jag vill inte längre. Ett år till beräknar de att jag ska ha kvar den också, nej nej nej:/ 

Annars var igår en rätt så bra dag. Mamma och mormor piggade upp mig innan jag åkte iväg till jobbet, de är båda helt underbara! Skulle förmodligen stannat hemma och sovit hela dagen om de inte vore för dem två. Efter jobbet kom ju Dennis hit, och vi lagade en jätte god middag ihop:) Toppen! Så jag bör inte klaga allt för mycket över mitt liv... Dock känner jag fortfarande klumpen i magen när jag tänker på det där med visdomständerna...usch!


Återkommer lite senare och berättar om vad jag gjort idag, kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: