stephaniesliv

sugen på lite av det ena o de andra.

Kategori: Allmänt


Vad gott det skulle vara med:

-majsgröt
-glass
JORDGUBBAR
-chips och choklad
-blåbärspaj (från waynés) 
-stekt halloumi (mitt i alla sötsaker...haha)
-lite sällskap i sängen skulle inte heller vara helt fel!


Hej jag har mens? Usch vad hemskt det är att få såna har sug på saker. Skulle kunna länsa hela lagret på jobbet... Kändes lite så när jag slutade idag. Ville peka på allt och få det på ett stort fat. MUMS! 

Ganska komiskt att jag skriver ett sånt här inlägg då jag i inlägget före kommenterade om att jag vart lite äcklad av programmet "Generation fett". Nåja, jag kanske fick min förklaring i alla fall...


Det enda jag för övrigt tänker på, är hur underbart det kommer bli när hundköpet verkligen närmar sig:) Längtar!!
Tänkte sova lite nu, eller i alla fall försöka. Kanske slår på TVn och njuter lite av att titta från sängen istället för att titta från soffan i vardagsrummet...Jag tror att det här är min vara-sorglig-dag. Godnatt, och få inga ät-attacker inatt om ni inte måste:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: