stephaniesliv

Söndag.

Kategori: Allmänt

Hej alla söta. Hur mår ni? Bra hoppas jag! Min dag har varit lite upp och ner. Mått bra halva dagen och sedan har det tippat på vågen igen. Igår va jag ju med Dennis, och det var jätte skönt att bara kunna skratta och glömma jobbet o resten av livet som ställer mig på kanten. Älskar att få vara nära honom, jag kan bara få känna mig avslappnad. Tack älskling♥

Idag så vaknade jag upp med Dennis bredvid mig, och början av dagen (som ni säkert kan gissa) blev väldigt bra. Jobbet flöt på bra, och även om det var stressigt så klarade jag av det tusen gånger bättre än igår. Det var som att jag var mig själv igen. Efter jobbet kom huvudvärken... Träffade pappa för att fika. Och jag orkar verkligen inte dra hela baletten, för jag mår inte bra av det. Men det är illa. Jag klarar inte av det länge till. För er som kanske inte känner mig från förut så har min familj haft problem en längre tid, och i våras så separerade mamma o pappa. Det var så skönt! Men det har inte riktigt så som jag trodde att det skulle bli. Det finns fortfarande saker som lever kvar, det man försökte bli av med från början... Aja. Som sagt, jag orkar bara inte. 

Mitt huvud håller på att sprängas just nu, måste äta lite. Känns så SKÖNT att bara kunna sitta här med mamma och inte behöva känna press! Hörs sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: