stephaniesliv

Sockersuget...

Kategori: Allmänt


Gud, jag håller på att sukta efter något sött! Måste ha, måste ha, måste ha, måste ha!! Blir galen! Men jag får inte... Mina tänder kommer ruttna, speciellt med tandställningen, inte alls bra. Så jag ska försöka skaffa ett substitut för allt sött som jag stoppar i min mun, och det enda jag kan tänka på är att bli beroende av te istället. So here it goes. Te. Vi har ett helt skafferi fyllt med massa olika goda tesmaker. Längst in ligger massa gott chaipulver, men jag ska INTE låta frestelsen ta över. På fredag får jag äta sötsaker, inte innan dess! Dåså, nu var det officiellt. Bara att hålla till det. 

Får se vilken tesmak det blir. Dennis köpte ett jätte gott te till mig i julklapp som det lutar mot. Fruktigt och exotiskt, precis som jag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: