stephaniesliv

Slitage + irriterande människor = Dra åt .............

Kategori: Allmänt

Hej. 
Ikväll är verkligen en sån kväll då man vill gå och lägga sig och vakna sent dagen efter utan att behöva tänka på att jag ska passa någon tid. När jag inte trodde att mitt humör kunde sänkas lägre hände det en grej på bussen som gjorde mig råförbannad. Tre äckliga typer satt bakom mig och höll på att skratta o prata jätte högt. Ok, folk får ju prata men de kanske inte behöver skratta så högt att mina öron gör ont, så jag vände mig om bara för att kolla vad det var som hände där bakom mig. De måste hajat till att jag tyckte att de var lite väl högljudda och när jag bläddrar i min kalender nån minut senare märker jag att det blivit väldigt tyst. I ögonvrån ser jag en kille sitta några centimeter ifrån mig och ler, de två andra killarna skrattar och jag har visst blivit ett skämt på två ben (som bara inte PALLAR att de håller på). Jag vänder mig om och ser irriterad ut för att jag vill inte ha nån sittandes sådär nära mig. De börjar garva o göra ljud ifrån sig. Alltså, ursäkta, men vad FAN är det för fel på människor!? Jag förstår inte varför vissa bara släpper löst på sitt testosteron och tror att man ska blotta brösten o ge dem sitt nummer på deras "magrutor". Fyfan för såna människor. Mitt självförtroende orkar inte med sånt när jag mår såhär. Är inne på min 18e arbetsdag i sträck. Jag vill kunna vara en människa när jag är ute bland folk. Vill jag någon något så använder jag mig av min intelligens, inte sexuella drivkraft, vilket för övrigt är noll ute bland alla människor i denna smått sjuka värld! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: