stephaniesliv

Simma för livet!

Kategori: Allmänt

 
Hej snyggingar! Har varit och snurrat lite i den stora världen. Åkte ju in till stan och köpte lite hårvårdsprodukter. När jag kom tillbaka till väsby gick jag till biblioteket för att kolla efter lite böcker om hundar. Hade lite tid över innan intervjun så jag passade på att fördriva den så gott som möjligt. Kom därifrån med 4 böcker, så nu har jag lite läsning att göra! 

Intervjun gick jätte bra:) Ska gå till badet nästa måndag och få titta lite hur det fungerar o så. Kommer uppdatera vidare jag varit där. Men de ska bli jätte kul att få börja där. 

Nu sitter jag och bara stirrar på TV, haha (ovanligt?). Men jag har haft en riktigt bra dag. När jag var klar med intervjun så gick jag hem. Missade bussen och det var en halvtimme tills nästa buss skulle gå, så jag hann gå hem. Det var skönt att få röra på sig. Ett par, tre kilometer, rätt okej faktiskt. Hörs lite senare<3


Var ju tvungen att ta en liten "chai-pause" på favorithaket! 



Hårvårdsprodukter från "Curls". Hjälper lockigt hår behålla sina lockar. Luktar dessutom jätte gott! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: