stephaniesliv

Resultatet.

Kategori: Mina älskade plagg


Hej hopp. Har tagit en paus i tv-tittandet nu. Tänkte presentera mina köp som jag gjort i helgen. Måste säga att det varit en riktigt skön helg och jag skulle inte banga på att alltid få ta det lugnt o skönt så som jag gjorde i lördags. Men, om man väntar på något gott så väntar man aldrig för länge, i guess. Hoppas ni mår bra och har haft härlig helg ni också.

Är ledig imorgon och måste fundera på hur jag ska spendera min dag på bästa sätt. Ska på intervju kl.18 för simskolan, men innan det har jag lite tid att slå ihjäl. Mamma försökte hinta att jag skulle kratta upp löven på gräsmattan, och det är ju iofs ett tidsfördriv. Får se vad som händer och vad jag känner för framförallt. Här kommer iaf lite bilder! 

Stövlar från Timberland, inköpta på Nilson 


Jeanstights från Vero moda 


Koftor från H&M


Väska från DKNY


Ny mascara från Clinique. Muy bien måste jag säga! 


Är supernöjd med alla inköp (fast ett stod pappa för, tack pappi :D). Inga bilder kan beskriva hur mysigt jag haft det med Dennis dock. Nej, nu ska jag kanske ta och hitta på något annat. Ett avsnitt av Dexter vs. Sovdags.... Svårt val! Aja, jag tänkte i alla fall stänga ner datorn nu, så ni får sova så gott. Toudillue! :)

Kommentarer

  • Fian säger:

    Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



    http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



    Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

    2008-10-19 | 23:54:31
    Bloggadress: http://hollywooddiet.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Hej Stephanie!
    Fick syn på din snygga DKNY-väska på din blogg och undrar var du köpt den och om du vet vad modellen heter? Ser att det är flera år sedan du skrev inlägget men jag chansar och frågar.

    Mvh Caroline

    2014-11-04 | 14:23:59

Kommentera inlägget här: