stephaniesliv

Redo för dagen!

Kategori: Allmänt


Godmorgon! Sitter och idisslar över en god frukost. Mums. Majsgröt är verkligen gott och perfekt nu när tandställningen fortfarande gör ont när jag tuggar på smått hårda saker. Tillsammans med ett glas god juice gör det min morgon till en riktig toppenstart på dagen. Gottigott! Idag är jag ledig, såååå skönt! Ska försöka komma iväg till SATS, har ju liksom tid att träna, då ska jag ju göra det också:) Efter träningen hade jag tänkt gå till ICA vid infra city och köpa lite matingredienser för kvällens måltid. Kom på att jag egentligen skulle ha varit på ett obligatoriskt möte imorse hos arbetsförmedlingen. Men jag sov rätt så gott medan nån babblat om a-kassa o sånt som jag verkligen inte behöver veta just nu, så mitt samvete är rätt rent. Ska dock försöka gå dit i em och berätta hur läget ligger till. Att jag INTE behöver nån söt uppföljningsplan för mitt arbetssökande. Den enda anledningen som jag gick dit var så att jag kunde få min lön från ringerijobbet som gått i konkurs. Dessutom har jag ett jobb som jag är nöjd med just nu. Fick förresten veta att jag ska på intervju för ett jobb hos Väsby simsällskap. Sökte till att få jobba i simskolan där, och eftersom jag själv simmat i klubben osv har jag ju kvar simandan i kroppen. Skulle vara perfekt om jag fick jobba som extra där iställer för att behöva söka nånting inne i stan. Dessutom är ju barn så himla söta! Tror att det verkligen är något för mig med andra ord. 

Nu ska jag röra på mig från frukostbordet och bege mig ut i den stora världen. Ha en strålande dag ute i solen! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: