stephaniesliv

Pretty, pretty morning

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Jag känner mig som en trött, sovande flicka. Usch. Hoppas ni sovit bättre än mig. Det vart lite dåligt med uppdateringar igår. Men det var bara för att Dennis kom hit och då kände jag inte för att logga in här och pyssla. Vi åt lite av den mat som jag hade lagat (Laxlasagne), och sen tittade vi på tv. 3an sände ju Mina, jag och Irene. En klassiker, haha:) Imorse försov han sig dock, för han går upp 2 timmar innan mig. Stackarn. Har märkt att jag alltid är trött efter att Dennis sover här. Jag vaknar dessvärre alltid när han vaknar och blir liggandes vaken när han går runt och gör sig iordning. Men det är så det är ibland. Måste själv göra mig iordning nu. Jobbar dubbelt idag, men det är bara bra. Har fått min lön idag också (hotell o restaurang får den 15e), och jag tror att de har gett mig för lite lön...sånt som jag bara blir hur arg som helst för! Men jag ska försöka va så glad som möjligt ändå, det är ju mitt i veckan. Ha en bra dag, somna inte:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: