stephaniesliv

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon!
Förstår faktiskt inte var tiden tar vägen.... Känner mig lite halvt snopen över att en vecka redan har gått sen förra måndags... Men det är ju sånt som händer när man inte kan frysa tiden. Känner mig inte så värst utvilad. Mest gör mina ögon fortfarande ont från igår, men det kommer gå över. Vackert väder är det också, inte helt fel. Sånt gör mig på lite extra bra humör. Ska försöka planera den här dagen nu. Efter Waynés måste jag nog åka till mitt andra jobb, bara det att jag inte får tag på dem och de gör att jag inte vet om jag ska åka eller inte. Suck... Nåja, jag får ta och göra ett sista kontaktförsök innan jag ställer mig bakom disken på caféet. Förresten, ett bra tips idag.... Fika ute medan ni fortfarande kan:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: