stephaniesliv

No more heart beats

Kategori: Mer om Stephanie

Innan jag går och lägger mig tänkte jag dela med mig av en film som jag gjorde i våras. Estetisk verksamhet var kursen jag skapade den till och jag är rätt nöjd. Dock är det småsaker som jag stör mig på. T.ex. att klippen blir lite långdragna. Men om ni visste hur mycket problem jag hade med att redigera den så förstår ni nog och kanske till och med kan förlåta mig. Hur som helst Tack så mycket Rebecca som var med och hjälpte mig filma. Jag är själv med i filmen (som ni kanske upptäcker) men tänker inte säga vem de andra som medverkar är. Bli inte uttråkade av introt... det kommer mera! :) Här är den -No more heart beats:


Musik: Your bedtime story - In flames
Ian van Dahl - Just a girl



Ska gå och lägga mig nu. Är lite irriterad på att mina sms inte går igenom så som jag vill:/ Aja, får ta tag i det när jag vaknar istället. Godnatt sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: