stephaniesliv

Nästa dygn väntar.

Kategori: Allmänt

Sådär, då har det gått en underbar dag med sömn o äventyr. Det var jätte kul på fotograferingen, Rebecca fick jätte fina bilder, och hennes kompis Emelie också:) Jobbet gick fint också. Sista dagen som anställd. Blir i och med konkursen automatiskt uppsagd imorgon. Kännes väl inge vidare, men jag har gjort mitt där känner jag. Iaf för nu, får se vad som erbjuds i framtiden.

Imorgon blir en lång dag. Ska vara på tandregleringen 8:00... Buhu! Men jag har fått sova ut idag iaf. Efter imorgon är jag ledig i en HEL dag! Woho:) Dennis kommer hit efter jobbet imorgon också, så jag vill bara att det ska bli fredag nu. Om en timma så! hihi. Här kommer en liten bild från idag.
Fortfarande jäätte svart hår....

Sov gott sötnosar!! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: