stephaniesliv

När kastrullen kokar över...

Kategori: Allmänt

Hej...
Hoppas ni mår bra. Måste tyvärr meddela att jag verkligen mår som botten på havet just nu. Det var bara FÖR mycket att göra idag på jobbet. Brukar bli triggad av stressen, men idag drog den ned mig. Satt vid matbordet och skulle börja äta, jag kunde bara inte. Jag bara bröt ihop och ville lägga mig ner. När det kokar över såhär vet jag inte vad jag behöver, för jag är så förvirrad och mest ledsen. Gråten ligger i halsen för jag är så förtvivlad. Nu har jag fått i mig lite mat och hoppas på att det ska hjälpa. Ska även åka in till stan efter jag duschat o träffa Dennis sen, hoppas det hjälper det med. 


Och det blir bara inte bättre av att ha en förälder som ger mig skuldkänslor för att jag inte kan vara med honom idag. Jag har tillräckligt att ta hand om i mitt liv just nu, för mycket händer, klandrar du mig för att jag lever? Jag kan bara inte. Förlåt pappa, men jag måste tänka på mig själv i första hand. Att se dig bli gråtfärdig för att jag vill åka hem o inte göra nåt med dig får mig att må SKIT! Men det spelar ändå ingen roll hur jag mår när det kommer till dig ibland, så länge du mår dåligt är det dig man ska ta hand om, även om jag håller på att gå s ö n d e r.....

Hoppas ni fått en trevlig dag... Jag ska försöka bättra på min nu. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: