stephaniesliv

När inte ens vädret piggar upp mig...

Kategori: Allmänt


Halloj! 
Det är en sjukt vacker dag idag! Men tyvärr kanske inte ens den vackra höstsolen pigga upp mig. Min chef frågade om jag var utvilad idag eftersom jag fick ledigt igår, men det hon inte vet är att jag jobbade igår:/ Börjar bli lite pain nu måste jag säga. Men på LÖRDAG får jag en heel dag ledigt! Något underbart att se framemot alltså:) Snart kommer en släkting hit som annars är bosatt i USA, ska bli roligt att träffa honom, för det var ett bra tag sen senast! 

Imorgon ska jag in till stan med Rebecca för att fotografera oss! Det som jag fick göra på Model house ska hon få göra, och då får jag följa med. Ska bli kul, men jag hoppas att jag kommer hinna till jobbet bara. Kanske får gå tidigare, men då vet jag inte om jag ska fota mig. Har iofs inga pengar just nu, så jag följer nog kanske med som stöd. Eller vi får se... haha:)

Vet inte vad jag ska göra för att bli pigg egentligen. Men måste hitta något som gör mig lite mer vaken. Hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: