stephaniesliv

Min shoppingsöndag!

Kategori: Allmänt

Heej! Wow, vilken dag...

Den började bättre än bäst då Dennis låg bredvid mig när jag vaknade. Fick lite panik först för jag hade inte ställt klockan (skulle jobba), och trodde att jag hade försovit mig, men jag hade en halvtimme till godo, skönt. Fanns inget annat val än att krypa ner i sängen igen och bara mysa innan vi skulle gå upp, så underbart! :)

Sen jobbade jag i 4 timmar uppe på Waynés. Va lite att göra idag, men det var roligt. Efter jobbet fick jag mig ett shoppingryck. Måste säga att hela den här helgen bara shoppats upp. Ska visa er sen, men jag kan ju säga att jag klarar mig på ett tag nu i alla fall. Har hittat allt jag letat efter/behöver. Är jätte nöjd med allting. 

Nu tänkte jag kolla på nåt avsnitt av Dexter. Har missat hela säsong 1 ,så det är den jag tar mig igenom just nu. Mycket spännande, och vad kort hår han har! Har ju funtat på att döpa min hund efter serien. Antingen skall vovven heta Dexter eller Morgan (Efter Dexter Morgan). Åh, på tal om hundar! Såg två supersöta chihuahuor när jag va i Kista galleria nu. Man vill ju bara pussa på dem:) Nä nu blir det TV-time! Hörs sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: