stephaniesliv

Min fre-lör.

Kategori: Allmänt

Heeej! Vad skönt det är med helg. Orkar inte uppdatera med något monsterinlägg:) Hoppas ni mår bra iaf, 

I Fredags åkte jag till mitt gamla jobb och hade muffinutdelning. Blev glatt överraskad på vägen dit av Dennis som smög sig på mig precis innan jag svängde upp på Dalagatan. Mysigt:) Efter att jag sagt hejdå där så åkte vi hem till honom. Efter mycke om och men så bestämde vi oss för att åka o hyra film. Gissa vem jag såg i videobutiken?! Ingen annan än söta blogg Kenza:) Men jag freakade passivt ur och sa ingenting, haha. Det hela gjorde det inte lättare att välja film, men tillslut bestämde vi oss för att hyra 2 skräckfilmer. Måste säga att den ena "Bug", var en riktig flopp. Sen såg vi "Instängda" som var lite bättre, men lite jobbig att se på.

Lördagen har bestått av att bara slappa. Lite shopping och nu sitter vi hemma hos mig istället. Dock så har vi inte slösat pengar på nån konstig film, utan vi får se vad vi gör:) Supermysigt iaf! Nu ska jag vara lite social. Ha det så bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: