stephaniesliv

Magiska muffins!

Kategori: Allmänt


Wow, orgasmiskt goda muffins jag precis bakat säger jag bara! Glasyren blev dock godast. Har typ massor runt munnen, haha.

Måste se nåt avsnitt av Dexter ikväll, är så spännande så jag kan inte vara utan det en dag! Förstår verkligen inte varför jag fastnat för det, men måste vara, som jag nämnt i ett tidigare inlägg, att jag bara inte kan släppa de olika karaktärernas roller i förhållande till varandra. Så mycket god psykologi gottar hjärnan. Får mig att förstå att det bara kommer förbli en hobby det där med psykologi. Ingenting jag vill arbeta med. Ville det förut men jag har hittat något annat jag vill pyssla med nu! Spännande va?! Berättar imorgon vad det handlar om. 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Har en pojkvän på väg hit som jag tänkte göra mig lite fräsch för:) Så vi hörs kanske inte nå mer ikväll, men jag är tillbaka imorgon! Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: