stephaniesliv

LUSSEBULLAR!

Kategori: Allmänt


Heej! Läget?! Jag känner mig balanserad idag, mycke piggare och gladare:) Har spenderat halva dagen uppe på waynés och sedan har jag knallat ner till simhallen för att titta på simskolan. Riktigt söta barn må jag säga. Ska bli kul att få lära dem att simma sen. 

Hämtade ut det där brevet som hade skickats till mig. Jag hade ju inte beställt något men jag hade ett brev liggandes på posten för att avsändaren inte fattat adressändringen. Även fast adressändring.se ändrar automatiskt (och min nya adress hade till och med ändrats på kuvertet), så hade det hamnat där. Det var JÄTTE viktiga papper och hade varit lite körd om jag inte hämtade ut det. Handlade om uppsägningen på mitt förra jobb. Var tvungen att posta tillbaka ett papper, och när jag var på väg till brevlådan i Väsby centrum såg jag syn på dessa härligheter i COOP's bageriavdelning....


Jag säger bara välkommen vinter och kyla. Slask och gråa trottoarer. Jul och all FROSSA! Kan ju inte ljuga med att jag uppskattar julen, men endast när det kommer till all härlig mat som serveras runt denna tid. Julklappar/presenter kan man ju köpa till sig själv (och även andra) året runt!  


Nu ska jag äta en svingod middag som mamma precis lagade. Hörs sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: