stephaniesliv

Lite gottgott sitter aldrig fel!

Kategori: Allmänt

Åh, sitter och suktar efter massa goda saker som man skulle kunna äta. Haha, som vanligt. Vet inte varför men har bara ett enormt sug att få mysa ner mig i soffan och äta lite goda saker och se en bra film. Ska nog kika lite i skafferiet och se vad jag hittar för skoj! Sen jag börjat blogga själv så har jag börjat följa andra bloggar rätt intensivt. Tycker om Stina's blogg jätte mycket. Dels för att hon är fräck o ärlig (and i love it), men också för hon verkar jätte go. Kan ju inte ljuga om att hon har två ursöta hundar:). Fick lite inspiration av henne idag. Måste fixa till mina ögonbryn. De ser ut som ett sorgligt träsk just nu. Så först skafferi och sen skönhetstimme. Snacka om att unna sig själv:) Så ska det få vara också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: