stephaniesliv

Lite förvirrad och disträ...

Kategori: Allmänt

Hej...Nä, jag känner mig lite dålig nu. Är ju inte så supernöjd med hur bloggen blev, men nu är det gjort och jag tror bara att jag behöver vänja mig med hur det ser ut. Känner mig dessutom dum mot Dennis som ringde när jag satt helt inne i koder hit o dit (fattade ju ändå 0). O jag vet själv hur irriterad jag blir när den jag pratar med i telefon verkar sitta på mars o spana in rymdmolekyler istället för att svara på det jag frågar. Usch:/ Sorry älskling! Men nu är det slut med att stirra mig blind på siffror, ska försöka göra nåt vettigt... som att kanske titta på ett avsnitt av dexter i sängen innan jag går o lägger mig? Hihi. Borde inte, men jag är ändå pigg från att ha gått upp så sent idag. Bara jag får sova ut nån dag i veckan så mår jag bra. Man får ju inte bli bortskämd. 

Såg dehär goda apelsinmuffinsarna på blogg.se's startsida som jag tänkte göra imorgon... muuums! Är lite smått sugen på något nu innan jag går o lägger mig. Kanske tar ett päron eller någon innan jag borstar tänderna. Sov så gott! :)

UPDATE:
Tror ni inte att min underbara mamma kom med värsta fatet med uppskurna päron o små kexbitar med mögelost på åt mig precis? Jag skäms nästan, men är så tacksam för allt hon gör för mig. Det är de små sakerna jag aldrig kommer kunna tacka henne tillräckligt mycket för. Men också att hon alltid finns där för mig. Min älskade mamma! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: