stephaniesliv

Låt ditt hjärta bestämma.

Kategori: Allmänt


Just nu sitter jag och myser med mina drömmar som jag har för framtiden. Som det ser ut just nu så är det lite oklart, men jag vill ju verkligen nå de resultat som jag satt! Kommer därför kämpa för att få vissa saker som jag vill just nu. Vissa saker är svåra att verkligen "kämpa för". Men det är saker som jag känner starkt för så att säga.

Dehär sakerna vill jag göra/förverkliga

-Hundköpet
-Bli fotograferad mer
-Planera mer kring att flytta ihop med Dennis någon dag
-Hitta ett till deltidsjobb 
-Spara, spara och åter igen spara pengar!
-Få tid till mer träning


Om jag vill tillräckligt mycket, vet jag att ingenting är omöjligt. Ingenting! Det har hänt förut, sålänge man lever med viljan kvar i hjärtat, och inte i hjärnan. Något jag tyvärr tror har drabbat "Blondinbella". Vill hon verkligen allting med sitt hjärta? Sin framgång, sin publicitet? Är det saker hon innerst inne vill med hjärtat, eller är det hjärnan som tagit över? Såg att hon pausar sin blogg nu, och jag förstår henne! Jag vill inte hamna i nåt slags manipulativt förhållande med mig själv. Hur som helst, jag ser ingen prestige av mina drömmar, utan är något som mitt liv guidar mig till just nu. Om det inte gör mig lycklig, ser jag ingen anledning att fortsätta. Men jag har i alla fall försökt och framför allt provat på. Det är det som gör att vi utvecklas och inte plågar oss själva med att göra såna där val i livet som vi egentligen inte känner ett piss för. 

Ska gå och sova nu, eller i alla fall stänga av datorn, den har stått på hela kvällen. Hoppas ni haft en bra dag! Besöke till bloggen har ökat lite idag, kul! Hoppas jag ser er här igen:) Puss

//S



Kommentarer


Kommentera inlägget här: