stephaniesliv

Lagom är bäst

Kategori: Allmänt

Halloj! 
Kom hem för ett tag sen. Mår ju faktiskt väldigt bra må jag säga! Jobbet flöt på galant och arbetsförnedringen fick ett bra avslut. Mötet var ju bara patetiskt. Rent superpatetiskt. Satt bredvid mig var högutbildad och var för tillfället arbetslös, han delade samma åsikter som mig, att kärringen som stod och babblade kunde dra dit pepparn växer, samt att AF borde skämmas för sina "tjänster" de erbjuder (prackar på) människor. Fyfan för er... Jag vill inte söka jobb. Jag är TVUNGEN att vara arbetssökande för att få ut nån lönegaranti från mitt förra jobb. Jag vill inte ha a-kassa. Jag har två jobb, jag är inte intresserad!!! Men man MÅSTE delta på deras "informationsmöten". Usch! Efter mötet så pratade jag dock med en kvinna som sköt upp på massa möten som jag ska gå på osv. Ska dit i December igen, och om jag fått lönegarantin innan dess så ska jag dra mig ur allt som har med arbetsförmedlingen att göra! 


Nu ska jag nog ta nånting att äta. Sen ska jag packa ihop lite saker och åka över till Linda. Om vi inte hörs innan jag drar så får ni sova så gott o allt det där:) Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: