stephaniesliv

Konståkning!

Kategori: Allmänt

Vill bara meddela att från och med den 4e november så kommer jag åka konståkning 1 gång i veckan! Ska bli så sjukt kul o ta upp det igen. Dock kommer det inte bli seriöst, men det är roligt att bara kunna åka för skojs skull. Den sista tiden av min konståkningkarriär var en tuff tid för mig. Jag fick inte njuta av det jag tyckte om att göra. Det var allt för mycket press och jag visste inte vad jag ville längre, så jag slutade. Jag ångrar det lite nu, jag var duktig, riktigt grym faktiskt. Men det var bara för mycket. Jag var 8 år och tränade 6 ggr i veckan + balett. Jag klarade inte av pressen och trycket. Nu kan jag åka på isen och känna mig fri. SKulle va kul att få åka till musik igen. Göra ett litet program eller så:) Det är det jag saknar mest, att kunna uttrycka mig till musiken, det var vackert. Det var också en frihet. En hel isrink för mig själv med musiken och alla ögonen som följde mina steg. Det här är en andra chans att få uppleva den friheten och samtidigt tycka att varenda steg är roligt. Tack UVKK som sätter igång den här gruppen, är så tacksam för att få delta! Kommer givetvis upp lite bilder sen när jag är igång igen, hihi. Jag och Matilde kommer äga på isen!

/Isprinsessan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: