stephaniesliv

Klor över hela kroppen.

Kategori: Allmänt

Hallå! Hoppas ni mår bra. Jag mår bara fint:) Dock trött (som vanligt). Har precis ätit och ska snart hoppa in i duschen för att tvätta bort all klor på min kropp. Pallade inte duscha med tvål o hela köret nere på badet så jag gör det hemma istället. Känns tusen gånger fräschare också. Men simskolan va kul. Tiden gick fort och barnen var söta:) 

Gu, de ser ut som att fotograferingen blir av i Örebro. Dock kanske den blir i Stockholm istället, men huvudsaken är att det blir av:D Är så glad! 

Innan jag beger mig in i duschen måste jag dela med mig av en sak som håller på att störa ihjäl mig.... Jag har en spricka i näsan. Alltså inte i benet eller så, utan i huden. Och det gör så ONT! Kul att veta va? Haha. Men det är verkligen något jag kan bli galen av, för det kliar och svider liksom. Det är bara för att det varit kallt nu. När de blir kallt och torrt i luften. Staackars mig:P 

Hörs innan sängdags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: