stephaniesliv

Kall o frusen, men..

Kategori: Allmänt

Istället för att smyga mig till kylskåpet.... 

...så sitter  jag i min säng med datorn i knät. Har inte somnat än, men vad jag ägnat tiden åt är ju någonting meningsfullt...:) Har stirrat mig kär på massa söööta chihuahuor! Haha. Det är verkligen det enda jag går och tänker på, helt sjukt men jag har blivit besatt. Jag vill förgylla en liten underbar krabats liv med kärlek. Jag VET att jag kommer få så mycke mer tillbaka. 

Men ingen eller ingenting kan ersätta Dennis. För just nu låter det som att jag vill sätta en vigselring kring en hundtass. De senaste inläggen kanske är lite föör alarmerande på min förälskelse för hundar. Men ni ska veta att en underbar pojkvän som Dennis inte går att ersätta under några som helst omständigheter. Ja möjligtvis om han inte skulle vara min pojkvän längre, men sånt är bara dumt att ens tänka på:) I love you
Jag älskar hösten, men den här bilden gör att jag längtar tillbaka till sommaren igen. Speciellt tiden du och jag hade tillsammans. framför allt LEDIGHETEN! Förresten, gud vad Dennis anstränger sig för att se glad ut? haha!

NU ska jag sova! kommer börja säga voff vov o smått gnälla om jag fortsätter såhär. Men tanken av att bara planera osv gör mig så glad:) Godnat (på riktigt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: