stephaniesliv

Jobba jobba, baka baka!

Kategori: Allmänt

Hej lilla bloggen o alla läsare! Har precis kommit hem från jobbet. Tog bussen halva vägen och gick resten, riktigt skönt! Ska försöka göra det till en vana. Det går ju bra sålänge det inte regnar. Hoppas ni haft en trevlig dag. Jag har stått uppe på Waynés och gjort massa caffe latte osv, som vanligt. Har inte spillt nån mjölk på mig idag dock. Lagom kul när man står där och ska försöka skaka bort skummet från kannan o någonting vitt kommer i hög hastighet o träffar en rakt i ögat, hahaha. Liite otacksamt om man säger så! Nu ska jag försöka baka lite muffins. Blir ju så sugen när man står där och har massa bullar o så framför sig hela dagen lång. På med ugnen så kör vi, yummie! Hörs sen:

Jag igår kväll när jag testade lite smink.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: