stephaniesliv

Jag bara längtar bort...

Kategori: Allmänt

Att bo nära en flygplats har många fördelar som att man alltid har närmast hem efter att man landat från sin semester, eller att man inte behöver stiga upp ännu tidigare för att inte missa incheckningen om den är tidig på morgonen. Men det har också sina nackdelar... om man räknar bort flygplansbullret så finns det en bra dålig anledning och det är att man ofta tittar på de där flygande maskinerna och längtar bort... Jag har suttit och kollat på lite olika resor ikväll. Jag och Dennis åker iväg på vår 2-årsdag nästa år. Det är lika bra att hitta alternativ redan nu. Jag har hittat mitt paradis. Kefalonia, Grekland och detta tjusiga lyxhotell: 


Bilder: apollo.se

Jag kan se oss äta en överdrivet romantisk middag vid de där borden. Havsutsikten retar bara mina ögon just nu. Skönt att ha fler alternativ till var man ska åka, och jag känner rätt starkt för just detta. Men man ska vara öppen för förslag, absolut! 

Tänkte faktiskt ge mig för ikväll. Och om du läser detta Mattan; Jag betalade nyss avgiften för konståkningen, nu kör vi! :D
Hoppas ni kan sova gott, det ska jag göra. Ska på fartfyllda äventyr imorgon. Ska bege mig till andra sidan stan till Linda, wohoo! Kramkram<3

Kommentarer

  • Mattan säger:

    självklart läser jag ;) Jag har beordrat min kära mamma att betala, ska kontrollera att hon har gjort det :D Yay! Måste bara gräva fram mina skridskor först..

    2008-10-28 | 13:59:37
  • Stephanie säger:

    Haha, på henne bara. Din snåljåp:D

    2008-10-30 | 09:59:07
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: