stephaniesliv

I've got it all.

Kategori: Allmänt

Tänkte gå och lägga mig nu, men några rader skall skrivas innan det... :)

Satt och funderade lite igår på livet och det bara vrider och vänder från dag till dag. Ibland känner jag att vissa dagar bara kan försvinna från kalendern. De dagar man inte vill vakna och bara dra någonting över huvudet. Men sen finns de dagar då allt bara är perfekt. Och om det finns perfekta dagar så lever man ju faktiskt ett gott liv. Det är ju helt normalt att man är lite crapy någon dag, men i allmänhet så leker det. Det är underbart. Och det jag kom fram till att är att jag har allt jag behöver. En underbar pojkvän. Ett tryggt hem. Ett jobb och fina vänner. Jag måste dock lära mig att komma ihåg allt det här när livet ibland går i en svacka. Life is gooood! :) 

Nu ska jag ta mitt sköna liv till sängen för att få lite sömn. Börjar bli lite smått dragen av att vara uppe känns det som.  Imorgon ska jag till Dennis, och det ska bli mysigt att ÄNTLIGEN få träffa honom igen. Hela veckan har liksom gått. Hörs när jag dragit mig ur sängen. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: