stephaniesliv

Inge mer SATS...

Kategori: Allmänt


Då var det gjort. Jag sa upp kortet eftersom jag måste en riktig anledning om jag bara vill frysa det. Och jag har tyvärr inga planer på att bli gravid, bli riktigt skada, bli allvarligt sjuk, resa bort längre än 3 månader utanför norden eller flytta från Stockholm. Jävligt lamt tycker jag, speciellt när tanten som tecknade kortet med mig sa att jag bara kunde frysa det om jag på nåt sätt fick förhinder för mina träningsmöjligheter. Då trodde jag inte att jag skulle behöva göra nåt radikalt som att bli på smällen liksom. Så jag hade inget annat val än att säga upp det. Känns väldigt skönt faktiskt. På dehär veckorna jag haft kortet har jag tränat 3 gånger, inte alls något att skryta om, så det var lika bra! Men vet ni vad?! Jag gjorde en liten fuling... Jag såg till att träna innan jag sa upp kortet, haha. Typiskt mig:)

Nu har jag ätit lite god mat, kände att jag var galet hungrig efter att ha gjort mig av med energi. Dessutom tog jag en promenad på väg hem, istället för att ta bussen hela vägen. Riktigt skönt ute i det fina vädret, hade dock olyckligtvis solen i ryggen hela vägen! :/ Men det är sånt som händer ibland. Ljust och fint var det  i alla fall. Tänkte börja laga mat till ikväll nu. Eller iaf förbereda lite. Vad vet jag iofs inte, men nånting ska jag väl kunna göra så att inte allting kommer på en gång.
Hörs sen! 


Kommentarer

  • Linn säger:

    Men steffi! Varför har du slutat på SATS?

    2008-10-19 | 00:46:44
  • Stephanie säger:

    Hade ingen tid:/ Jobbet tar upp för mycket och jag "orkar" bara inte. Vill ju inte känna mig tvungen...

    2008-10-19 | 19:28:53
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/
  • Linn säger:

    ok...vet hur det är, jag får typ dåligt samvete nu när jag inte tränar, har också bundit upp mig på ett års av träning :p

    2008-10-20 | 01:25:52
  • Stephanie säger:

    Det var det jag också gjorde men jag hann ångra mig innan ångerperioden, tack o lov! :)

    2008-10-20 | 11:22:48
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: