stephaniesliv

Hurry curry!

Kategori: Allmänt


Heej. Kom för ett litet tag sen hem från stan. Har käkat på "Hurry Curry" med Sara. Först åt vi mat. Jag åt en jätte god böngryta som gjorde mig proppmätt, men sen åt vi lite efterrätt också. Alltså... Det går bara inte att beskriva hur UNDERBAR morotskakan var! Om det gick att äta Dennis så skulle han smaka som den där morotskakan. Det går ju omöjligen att smaka bättre. Min mage ser dock ut som att den är inne i tredje månaden nu, men det var värt det. haha. Innan jag träffade Sara så hämtade jag o mamma ut min mammas födelsedagspresent som hon fått av mig, mormor och pappa. Ett par glasögon. Riktigt snygga var de och hon passade i dem:) Så nu sitter hon och tittar på tv och försöker vänja sig vid att se aningen bättre än förut, även om det inte känns som att man ser bättre på en gång. Tänkte joina henne i TV-tittandet iaf. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: