stephaniesliv

Höst.

Kategori: Allmänt

Ska försöka komma i säng snart, men först tänka jag bara berätta lite om min dag. Jobbet gick ju fint, men jag var galet hungrig när jag slutade. Tog dock med mig en wrap och åt den på tåget. Tuffade in till stan för att gå till mitt andra jobb... Så jag har jobbat på båda ställena idag. Var helt borta i huvudet, men det gick bra ändå. Ska bli så härligt att vara "ledig" imorgon. Ska jobba från 13-17 på mitt andra jobb nämligen, vilket är rätt så arbetsvänligt jämfört med waynés. Sista veckan där innan de stänger ner pga konkurs, så jag tar vara på dessa sista arbetsdagar som ges därifrån. Ska hinna med en del innan jag drar in till vackra Stockholm. 

Idag var en riktigt fin höstdag, och är lite ledsen av att jag inte hann njuta ett dugg av solstrålarna. Men jag hann iaf vara ute och vänta på bussen i nån minut...haha. So sad:/ Tänkte lägga upp en bild från idag, men den vill inte...aja, kanske försöker imorgon istället. Godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: