stephaniesliv

honey honey!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Vilken underbar morgon. Jag har fått sova flera timmar, vilket är en lyx jag sällan får uppleva. Hur skönt som helst, och jag har fortfarande bra med tid på mig innan jag ska dra iväg, woho! Funderar på att baka en liten kaka innan jag åker. Tänkte dela med mig utav den på jobbet senare idag, men vi får se. Kommer ändå stoppa i mig allting själv, kanske...haha.

Regnar ute, jag som tänkte klä upp mig lite idag. Tycker inte om när det är blött och eländigt ute, blir inge bra då. Jag tjurar bara över att jag är fuktig och att jag fryser och är varm samtidigt. Får hoppas att det blir uppehåll just när jag går ut, annars får jag väl dra på mig mina gummistövlar. Ska nog lyssna på lite glad musik och sen bestämma mig för om jag ska baka eller inte. Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: