stephaniesliv

Helgen är nästan slut.

Kategori: Allmänt

Heej bloggen. Har verkligen gjort massa annat denna helg och därför tagit lite semester från tangentbordet. En kort sammanfattning av dagarna som gått förbi:

I fredags stressade jag på arbetsförmedlingen. Oj vad jag inte tycker om att gå dit. Vad finns skiten för egentligen? Så hemskt komiskt! Men jag fick iaf det intyg jag behövde och jag ska åka in till jobbet imorgon för att lämna det. Sen jobbade jag och efter det så åkte jag hem för att äta o duscha. Och sen vet ni ju vart jag skulle sen?:) Det var underbart att träffa Dennis, har saknat honom och de finns inget bättre än att få träffas när man längtar efter varandra. Väl när jag kom dit så var hans morbror på besök och hade två underbara hundar med sig som vi gick ut och rastade i lördags innan jag åkte iväg till jobbet. GIssa om jag blev kär!!! Jag hade söta Ella i kopplet, titta så fin hon är!

Inte för att man ser så mycket...haha:)

Lördagen bestod av att jobba och efter det så kom älsklingen till Väsby istället. Vi skulle äta tillsammans med mina föräldrar som resulterade i katastrof, men när vi hade åkt hem igen så blev det bra igen. Pappa som var i farten igen, och det är just därför jag bor hos mamma och inte ens sover 1 natt hos pappa, nånsin. Så skönt... Sad but true. 

Idag vaknade jag upp till att det regnade ute och självklart vakna upp bredvid världens finaste pojkvän:) Han va trött o seg och pigg som jag var kittlade jag honom för att få honom att vakna. Synd att han är starkare än mig bara...haha:) Blev lite stressigt när vi skulle åka iväg igen. Jag skulle jobba o han skulle hem. Men vi hann med bussen så allt gick toppen.

Resten av dagen har bara varit skit. Allt efter jobbet orkar jag inte ens förklara och när det är så illa så handlar det om familjen (med störst sannolikhet min pappa) Helvetet brakade loss när jag kom hem och pappa följde med in till huset. Jag ville bara försvinna. Jag smulas sönder av att ens tänka på det. Men jag ringde Dennis när jag kände att det gick för långt för mig. Vad skulle jag göra utan honom och mamma? De betyder mest. 

Ska försöka bli på bättre humör. Kanske läser i min Chihuahuabok eller beställer en bok om att ha valp. Något ska jag väl kunna göra för att må som vanligt igen. Att mamma är här gör det tusen ggr bättre! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: